Rahim Kanseri

Rahim kanseri tedavi yöntemleri

rahim kanseri

Rahim kanseri, rahim kası denilen bölgede, rahim içinde veya rahim ağzında gerçekleşebilmektedir. Her kanser hastalığında olduğu gibi rahim kanserinde de erken teşhis oldukça önemlidir. Ancak bununla beraber hastalık ileri safhalarda da olsa tedavi edilebilmesi ile diğer kanser hastalıklarından farklılık göstermektedir. Rahim kanseri kadınlarda en çok görülen ikinci kanser hastalığıdır. Bu yüzden ülkemizde her geçen gün bu hastalığın tedavi yöntemleri gelişmektedir. Genellikle 45-50 yaş aralığından sonra görülen rahim kanserinin en büyük nedenlerinden biri HPV adıyla bilinen virüs enfeksiyonudur.

Myom Nedir?

Rahim kanseri tedavi yöntemleri

Rahim kanserinin kendini çok net belli eden belirtileri vardır. Oldukça düzensiz kanamalar, cinsel ilişki sonrası kanama,7 günden uzun süren kanama, karında şişlik, karında ağrı gibi şikayetleri olan kişiler rahim kanseri şüphesi ile doktora gözükmelidir. Doktor, hastaya endometrial biyopsi, vajinal ultrason, histeroskopi veya kürtaj yollarından birini uygulayarak rahim kanseri teşhisinde bulunur. Bu yolların yanı sıra smear adı verilen testte kullanılabilmektedir ancak diğer yollar daha kesin sonuç verdiği için pek tercih edilen bir yöntem değildir. Yapılan teşhisin ardından doktor rahim kanseri durumda hastalığın evresini ve durumunu öğrenir böylece tedavi yöntemini belirler. Pek çok tedavi yöntemi vardır bu yöntemlerin hangisinin kullanılacağına hastalığın durumuna göre doktor karar verir.

Rahim kanseri ameliyatı

Rahim kanseri teşhisi konulan kişinin tedavi yöntemi ameliyat olabilir. Peki, rahim kanseri fiyatları nedir? İşin doğru fiyatları neye göre değişmektedir diye sorarsak daha doğru olur. Çünkü ameliyat fiyatı pek çok duruma göre artmakta veya azalmaktadır. Özellikle yapılacak ameliyatın zorluğu, hastalığın durumu, ameliyat edecek doktor veya hastane gibi durumlar bu fiyatları belirlemektedir. Biz bütün bunları göz önünde bulundurduğumuzda bir rahim kanseri ameliyatı ortalama 1500 ile 4000 TL arasında değiştiğini görmekteyiz.